Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕ...

Έλα... Μην τα παρατάς κι εσύ τώρα... Μη γονατίζεις... Όχι κι εσύ... Όχι τώρα... Ξέρω, πνίγεσαι... Κουράστηκες... Δεν πάει άλλο, δεν μπορείς πια βουνά, μονάχος, να παλεύεις να κουνήσεις... Κρατήσου λίγο ακόμα... Λιγάκι ακόμα ρε συ, σ' έχω ανάγκη, δεν το βλέπεις;  Μονάχος δεν μπορώ... Δεν το βλέπεις; έτοιμος είμαι κι εγώ να γονατίσω...
Ξέρω... Οι λύκοι φτάσανε στην πεδιάδα... Δεν το μπορείς άλλο ν' ακούς τ' αλύχτημα τους... Ξέρω... Η καρδιά σου αν γίνει πέτρα, πιστεύεις πως θ' αντέξει...  Κι όρθια θα μείνει αν γονατίσει... Μα είναι ψέμα, να το ξέρεις...

Είμαι... Γιατί είμαστε... Τόσο απλά...
Ξέρω... Το σκέφτηκα κι εγώ...Και το προσπάθησα κι εγώ, πίστεψε με... Έκλεισα τα παραθύρια μήπως και καταφέρω το φως να κρατήσω μέσα... Μα το μόνο που κατάφερα ήταν να αγγίξω να το σβήσω... Για πάντα... Και στο σκοτάδι μέσα, στα γόνατα το θάνατο να περιμένω... Ανήμπορος... Και μόνος... Ναι... Το θάνατο σαν λύτρωση να περιμένω... Θάνατος... Γιατί τη λέξη την φοβάσαι; Θάνατος... Θάνατος... Μην τον φοβάσαι, είναι χειρότερο να εις σκυμμένος... Θάνατος... Μόνο αν τον φτύσεις κατάφατσα μπορείς να τον ξορκίσεις... Μην τον φοβάσαι... Μην τη φοβάσαι τη ζωή... Ζωή... Τι όμορφη λέξη... Και πόσο άδεια, μονάχη σαν βαδίζει... Άρπαξε την... Εδώ... Μαζί μου... Τώρα... Έλα... Είναι κι άλλοι που φοβούνται το φως να αντικρίσουν...

Μαζί... Τι όμορφα που ακούγεται... Μαζί...
Έλα... Βάλε  μια φωνή... Και θα σ' ακούσω... Εγώ τη βάζω, δε μ' ακούς; Και δεν φοβάμαι... Έλα... Μη μένεις άλλο μόνος στην καταιγίδα... Μπορείς, να πάρει... Μπορείς κοντά μου να ζυγώσεις... Έλα... Μονάχος άλλο δεν μπορώ το τέρας να παλεύω... Σε χρειάζομαι... Με χρειάζεσαι... Ποιος, αλήθεια, μπορεί μονάχος του το σκοτάδι να νικήσει... Μας θέλουν χώρια... Εσύ εδώ... Κι εγώ εκεί... Τα μάτια μας το βλέμμα του άλλου να μη βλέπουν... Μόνο έτσι μπορούν να μας νικήσουν... Και στα γόνατα μας να μας ρίξουν... Υποταγμένους σε ότι μοίρα μας τ' ορίζουν... Κράτα το χέρι μου... Σφιχτά... Κι έλα να σηκωθούμε... Το μέτριο άλλο δεν τ' αντέχω... Κι έλα μαζί να πετάξουμε στα όνειρα μας...  Μόνο μαζί μπορούμε... Μόνο...



Εσύ... Κι εγώ... Εμείς... Είναι σπουδαίο το εμείς... Πολύ σπουδαίο... 



 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου