Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΒΓΗΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...

Σήμερα βγήκα στο δρόμο γιατί κοιτάζοντας το φεγγάρι, ακόμα ονειρεύομαι... Γιατί η μέρα ήταν όμορφη απ' την αρχή της... Γιατί ακόμα πιστεύω πως ο κόσμος μας μπορεί να γίνει έστω και λίγο πιο όμορφος αύριο... Γιατί θέλω η μουσική που ακούγεται γύρω μου να μην είναι ο ήχος της αρβύλας ή της ερπίστριας... Γιατί το δικό μου ουράνιο τόξο θέλω να 'χει όλα τα χρώματα του κόσμου... Γιατί στη ζωή τίποτα δεν χαρίζεται παρά κατακτιέται μονάχα με αγώνες... Γιατί η ιστορία γράφεται πάντα στους δρόμους...
 


Σήμερα βγήκα στο δρόμο γιατί δε θ' άντεχα να πω αύριο στο παιδί μου οτι έλειπα... Γιατί το πρωί που ξύπνησα, το πρώτο πράγμα που αντίκρυσα ήταν τα μάτια του... Γιατί θέλω να μπορώ να κοιμάμαι τα βράδια... Γιατί δεν μπορώ να νιώθω άλλο μοναξιά... Γιατί αν δεν κρατηθούμε απ' το χέρι, ο αέρας θα μας πάρει μακριά... Γιατί οταν είμαστε πολλοί, δεν φοβάμαι το σκοτάδι... Γιατί οπουδήποτε αλλού κάνει κρύο και μου παγώνει την ψυχή...
 
 

Σήμερα βγήκα στο δρόμο γιατί πάντα η ελπίδα νικάει το φόβο... Γιατί ήθελα να σηκωθώ και να σταθώ όρθιος... Γιατί έβγαλα απ' τη ζωή μου όλους εκείνους που με θέλουν σκλάβο... Γιατί θέλω να ορίζω εγώ τη ζωή μου... Γιατί έκλεισα επιτέλους την τηλεόραση μου... Γιατί ποτέ μου δεν μπόρεσα να σου γυρίσω την πλάτη... Γιατί ένιωσα την ανάγκη να συνεχίσω να προφέρω τη λέξη αλληλεγγύη χωρίς να ντρέπομαι... Γιατί η δράση αντικαθιστά τα δάκρυα...
  
 
Σήμερα βγήκα στο δρόμο για να μη μαυρίσει ο ορίζοντας μου... Γιατί δεν αντέχω άλλο τη βαρβαρότητα και το φασισμό... Γιατί δε θέλω να νικηθεί το φως απ' το σκοτάδι... Γιατί πιστεύω πως σ' αυτή τη γη υπάρχει μια θέση για όλους τους ανθρώπους... Γιατί τα τραγούδια, σε όποια γλώσσα του κόσμου κι αν τα σιγοτραγουδάς, μιλάνε πάντα στην ψυχή μου... Γιατί θέλω τον ήλιο να ζεσταίνει κάθε γωνιά της γης... Γιατί ακόμα δεν μπορώ να διακρίνω τα χρώματα στο πρόσωπο των ανθρώπων...
 
 
Σήμερα βγήκα στο δρόμο γιατί αν δεν το 'κανα, ίσως αύριο να μη μπορούσα πια να το κάνω... Γιατί την επόμενη φορά, θα 'θελα κι εγώ να βγουν οι υπόλοιποι στο δρόμο για μένα... Γιατί θέλω να συνεχίσω και στην υπόλοιπη ζωή μου να διαβάζω ένα βιβλίο και ν' ακούω ένα τραγούδι... Γιατί έχω ακόμα φωνή, καρδιά κι όνειρα... Γιατί πιο πολύ κι απ' τα δακρυγόνα, μου καίει τα σωθικά η αδιαφορία... Γιατί πάντοτε ένιωθα ένας απ' το σύνολο... Γιατί μόνο έτσι μπορώ να σε συναντήσω...

 

Σήμερα βγήκα στο δρόμο γιατί δεν θα μπορούσα να μη βγω...         

1 σχόλιο: