Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

ΛΑΘΗ...

Λόγια... Καθρέφτες της ψυχής μου... Λέξεις... Μαύρα σημαδάκια πάνω στο άσπρο χαρτί... Επιθυμίες... Βαρκούλες χαμένες μέσα στον ωκεανό των ονείρων μου...  Πεταμένα άτακτα πάνω στον χιλιοσκισμένο καμβά της ζωής μου... Ζωντανεύουν και πάλι... Πόσο όμορφα, αλήθεια, είναι όταν χορεύουν μπροστά μου... Στροβιλίζονται σα λευκές χιονονιφάδες πάνω σε μαύρο φόντο... Ελπίδες... Προσδοκίες... Καημοί... Και όνειρα... Πάνω απ' όλα όνειρα...

Σκόρπια σύννεφα στον ουρανό μου... Γεμάτα με δίψα για το καινούριο... Γι' αυτό που ποτέ δε τόλμησα ν' αντικρύσω στα μάτια... Για εκείνο που δεν γνώρισα ποτέ μου... Απλώνω το χέρι μου... Για να τ' αγγίξω... Ξέρω πως θα μπορέσω... Τίποτα πια δεν μπορεί να με χωρίσει απο το φως... Γυρίζω την πλάτη στο σκοτάδι... Δε το φοβάμαι πια... Τώρα πια ξέρω... Δεν είμαι μόνος μου... Μπορώ να στηριχτώ... Δεν πρόκειται να πέσω...


Αρχίζω ξανά... Έπιασα βλέπεις πάτο... Χαμηλά... Πιο χαμηλά δεν έχει... Στον ουρανό που στολίζει τα τάρταρα... Και τώρα έφτασε η στιγμή να ξανασηκωθώ... Έζησα την κόλαση μου... Μα τώρα το παλεύω... Κι ελπίζω και πάλι... Είμαι εδώ... Και είμαι καλά...  Κάθε φορά που αρχίζει κάτι, είμαι καλά... Ξαναρχίζω... Είμαι πια έτοιμος να ξανακάνω λάθη... Δε φοβάμαι πια τα λάθη... Είναι όμορφο να κάνεις λάθη...


Κάθε ξημέρωμα είναι και μια καινούρια στιγμή... Κι εγώ πια ζω για τη στιγμή... Πολλές στιγμές μαζί μπορούν να φτιάξουν την αιωνιότητα... Μόνο οι στιγμές μετράνε... Μία προς μία... Κι όλες μαζί... Κάθε στιγμή... Μια αιωνιότητα... Γεμάτη μ' ελπίδα... Ελπίδα ως την αιωνιότητα... Και την αγγίζω... Ξανά... Μέσα απο λάθη που έκανα... Και θα ξανακάνω... Κι είμαι ευτυχισμένος για τα λάθη μου... Είναι δικά μου... Και βαδίζω μαζί τους... Δίπλα τους... Τι όμορφα που είναι...


Δεν τα φοβάμαι πια τα λάθη... Καλή χρονιά... Με όμορφα λάθη... Όμορφα όσο κι η ίδια η ζωή...






4 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά να έχεις Στέφανε!
    Να συνεχίσεις να αγαπάς τα λάθη σου και να μαθαίνεις μέσα απ' αυτά, να γίνεσαι πιο δυνατός και πιο διεκδικητικός.
    Εγκάρδιες ευχές για πολλές ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία... Καλύτερη ακόμα κι απ' τα πιο όμορφα όνειρα σου... Χρονιά γεμάτη όνειρα, αλληλεγγύη, αγάπη και διεκδίκηση του ανέφικτου...

      Διαγραφή