Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ Ν' ΑΝΕΒΑΙΝΩ...

Ώρες ώρες λέω να τα παρατήσω... Κουράστηκα, δεν μπορώ άλλο, λέω να σκύψω... Δεν μπορώ άλλο πια ανεμόμυλους να κυνηγάω... Φωνάζω δυνάτά, ουρλιάζω μ' όλη μου την ψυχή και όλο και πιο συχνά δεν ακούω ούτε εγώ ο ίδιος τη φωνή μου... Το μόνο που στριφογυρνάει στ' αυτιά μου, είναι το βουητό του μαύρου σύννεφου που πλακώνει την ανάσα μου... Νιώθω πως δεν αντέχω άλλο, πως είμαι έτοιμος να γονατίσω, να λυγίσω και ν' αφεθώ στον αέρα που φυσάει λυσσασμένα να με ταξιδέψει εκεί που δεν χωράνε τα όνειρα...


Πασχίζω να πιαστώ απο κάπου, απ' οτιδήποτε μπορεί να με κρατήσει αλλά τα πάντα είναι σαθρά και ξεφτισμένα... Θέλω να τρέξω μακριά, να φύγω απο δω... Κάνω δυό βήματα μπροστά μα το έδαφος ζωντανεύει κάτω απ' τα πόδια μου και με κρατάει σφιχτά δεμένο... Δώσ' μου το χέρι σου να κρατηθούμε, ποιός στ' αλήθεια μπορεί τη μπόρα μονάχος του ν' αντέξει; Έξω κάνει κρύο, η ψυχή μου πονάει... Είναι παντού γύρω μου σκοτάδι, δε βλέπω, ανάσα δύσκολα πια παίρνω... Το φως είναι πια έτοιμο να φύγει μακριά απο δω, σ' άλλους τόπους, αληθινούς...


Μα κάθε φορά που νιώθω το σκοτάδι να γεμίζει όλο και πιο πολύ την ψυχή μου, γυρνάω δίπλα μου και σε βλέπω... Είσαι εκεί κι ας μην το λες... Προσπαθώ να σ' αγγίξω, άκουσε με... Μαζί μπορούμε να προχωρήσουμε... Ξέρω πως κι εσύ το ίδιο νιώθεις... Έλα... Πιάσε με απ' το χέρι, έλα να φυσήξουμε δυνατά μαζί, να φύγει το σκοτάδι... Έλα, μαζι μπορούμε το φως να ξαναφέρουμε πίσω, είναι όμορφα εδώ... Μόνο μαζί μπορούμε να κάνουμε τα λουλούδια ν' ανθίσουν και πάλι... Μόνο μαζί... Μόνος του κανένας δεν μπορεί τη μοίρα του ν' αλλάξει... Μαζί... Η πιο όμορφη λέξη του κόσμου...


Ξαφνικά δε νιώθω πια κουρασμένος... Μπορώ να τεντώσω το χέρι μου και ν' αγγίξω το φως... Και το σκοτάδι γύρω μου τρέχει να κρυφτεί και μου φέρνει πίσω τα όνειρα που μου 'κλεψε... Μπορώ... Βλέπω... Ακούω... Ζω... Ζεις... Ζούμε... Μαζί... Πόσ' όμορφο είναι να ζεις... Και να μοιράζεσαι όλα εκείνα που περνάν' απ΄την ψυχή σου... Έλα μαζί μου στο φως... Άσε με να 'ρθω μαζί σου... Οδήγησε με... Πάλεψε μαζί μου... Άσε με να παλέψω μαζί σου... Δε φοβάμαι πια... Μη φοβάσαι πια... Είμαστε δυνατοί... Και πολλοί...



Είμαι εδώ, κοίταξε με... Είμαι εδώ και είμαι μαζί σου... Μπορείς να στηριχτείς... Μπορώ να στηριχτώ...

 Είμαστε μαζί και μαζί θα το περάσουμε κι αυτό...













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου