Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ...

Όχι σου λέω, δεν είμαι ένας ακόμα αριθμός... Έχω όνομα, καρδιά, ψυχή και λογισμό... Όχι, δεν είμαι πέντε νούμερα που μπήκαν στη σειρά... Είμαι άνθρωπος και γι αυτό κρυώνω, πεινάω και νυστάζω... Θυμώνω, παλεύω, οργίζομαι κι ερωτεύομαι... Όχι σου λέω, δεν είμαι αριθμός... Μην προσπαθείς να λύσεις τα δικά σου προβλήματα μετατρέποντας με σ' ένα... Δεν είμαι και δε θα γίνω ποτέ...


Μου φόρτωσες δεκάδες αριθμούς μπας και ξεχάσω τελικά ποιός είμαι... Μου είπες πως είμαι στατιστική παράμετρος, ποσοστιαία μονάδα και εκλογικό υπόλοιπο... Με μέτρησες, με χρησιμοποίησες στα σχέδια σου αλλά ως εδώ... Ε λοιπόν εγώ σου λέω πως δεν είμαι ο άνεργος - νούμερο 1.287.369... Είμαι ζωντανός, αναπνέω και θέλω να ζήσω... Η ψυχή μου δεν είναι το Α.Φ.Μ. μου και την καρδιά μου δεν μπορείς να τη μετρήσεις ούτε και να τη ζυγίσεις συγκρίνοντας την με το βάρος του τραπεζικού μου λογαριασμού...


Όχι σου λέω, δεν είμαι μια ακόμα στατιστική που θα μελετήσεις με τη δέουσα προσοχή... Ξέχασες πως πίσω απο τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι... Μη μου μιλάς για νούμερα και για ευημερία και ανάπτυξη των αριθμών... Όχι όσο απο πίσω κρύβονται παιδιά που πεινάνε και κρυώνουν... Όχι, αυτός που τη ζωή του πια δεν την αντέχει και πηδάει απ' το μπαλκόνι δεν είναι ένας ακόμα αριθμός... Είναι ο Νίκος, ο Κώστας, η Ελένη, η Μαρία... Είναι εσύ, είμαι εγώ... Είμαστε όλοι εμείς... Όλοι... Τι λέξη μαγική και ταξιδιάρα... Και πόσο μακριά απο αριθμούς και σύνολα μαθηματικά...


Δεν δίνω πια δεκάρα για τα νούμερα και τις στατιστικές... Ούτε και είμαι ένα ακόμα νούμερο στα τόσα... Και να φοβάσαι απο δω και μπρος γιατί σιγά σιγά αρχίζω να θυμάμαι ποιός είμαι... Και η στιγμή που θα με ξαναδείς όρθιο απέναντι σου είναι μια ανάσα πια κοντά... Όχι δεν είμαι αριθμός, ούτε 'γω ούτε και κανένας απο μας... Δεν είμαι και δεν πρόκειται ποτέ να γίνω... Και το μόνο που με νοιάζει πια είναι να μείνω άνθρωπος... Και να σε νικήσω... Και να το ξέρεις, θα το κάνω...



Καιρός ν' αρχίσεις να χάνεις τον ύπνο σου... Εγώ τελειώνω τον δικό μου...





1 σχόλιο: